nyårsafton

Gott nytt år!
Jag har precis blivit klar med kvällens sminkning, jag kan säga att jag har kämpat. Gjorde först två försök, men var tvungen att ta bort. Så här blev iallafall resultatet, kanske inte riktigt så perfekt som jag ville att det skulle bli, men helt okej med tanke på de två första försöken. På bilderna ser man väl inte riktigt glittret jag har lagt som en eyeliner i yttre ögonvrån, men det finns där iallafall.

Första försöket att fota ögonen också, hehe, hoppas jag blir bättre! Ser mycket bättre ut med öppet öga...
Det blev ju en väldigt enkelt sminkning, jag använde bara en vit och en svart skugga från Viva la diva, mascara och glitter från MUS. Vit och svart kajal från HM.



Cherrykisses

Kommentarer
Postat av: Josephine

Snygg sotning och extra fint med glitter i ögonvrån, toppen! =)

2009-01-02 @ 16:05:48
URL: http://Makeuponista.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0