bruna onsdagsögon

Jajamänsan, det stämmer. Bruna onsdagsögon! Häftigt.... not

Men det blev ganska snyggt för att vara brun om jag får säga det själv. Brownie (mus) över ögonlocket, dirt bag (too faced) i globlinjen och sen på dirtbag la jag svarta jubilee från mus, så det slapp bli sådär grymt bajsbrun-tråkigt. Lite svart liksom, kan det bli bättre? Och enklare!
Highlighter är muffin. (Behöver jag ens skriva det?!)

Utan blixt:




Med blixt:



Brownie är verkligen den snyggaste bruna jag sett! Hittils .. :P Perfekt liksom, chokladbrun. mums.



cherrykisses

Kommentarer
Postat av: Alexlyndra

Det är väldigt sällan man ser bruna make ups, kanske för att det inte finns så många snygga bruna men denna måste jag säga var väldigt snygg. Så där brownie brun... ;)

2009-04-01 @ 21:24:17
URL: http://alexlyndra.blogg.se/
Postat av: Carolina

Det här var deffenitivt en av de snyggaste bruna sminkningarna jag sett!

2009-04-02 @ 16:47:36
Postat av: anna

alexlyndra: hihi visst är den, ganska perfekt brun :P



carolina: åh tack vad ku latt höra!

2009-04-05 @ 10:11:21
URL: http://cherrykisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0