jag utökar min familj... eh.. sminksamling

Ja precis, idag har jag utökat min sminksamling med ytterligare fyra produkter från makeupstore! =)
Jag hade tänkt skaffa mej en till pensel från mac också, men jag vill nog fundera lite till på vilken jag ska välja härnäst. Tror iof att det blir #219, men jag får se!

Sminkshopping gör mej alltid lite glad! Frågan är bara hur jag ska se ut imorgon på festen?! Fler skuggor att välja mellan gör det ju inte lättare.. Ilandsproblem ohyes.


Eyedust - carat. Guld har det inte funnits bland mina skuggor innan, men har varit sugen på nåt i guld ett tag så den fick följa med hem.
Microshadow - white. En matt vit behövs alltid!
Microshadow - aquarius. Vadå, kan du motstå den där färgen?! Ashet ju.
Läppenna - royal pink. Hot pink är en favorit, men jag ville ha nån ljusrosa också, lite gulligull sådär...

Så fick jag en till pennvässare, skitbra! Tackar tackar.



cherrykisses

Kommentarer
Postat av: Inthemake

Fin fin shopping ;)

2009-04-27 @ 11:39:32
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0