Fotografering & medusa

Jag hade ju tänkt skriva i bloggen igår, men det blev ont om tid och jag kom inte hem på kvällen, så jag får skriva nu istället. :P Det roliga jag gjorde igår var att jag sminkade en vän som skulle fotograferas! Det var skitkul och jag vet att det är det jag vill göra nu.

Självklart var sminket jag la inte perfekt och så, men det är liksom första gången jag sminkar någon för en sån fotografering! Med utbildning och lite mer erfarenhet ska jag bli grym.
Jag ska visa nån bild här i bloggen sen så ni får se!




Efter fotograferingen begav vi oss till Medusa och drack lite öl med Tobbe och Max, jag var så himla glad efter fotot, det var en lättnad på nåt sätt, och så kul så vi blev party och drog dit!


Jag och Tobbe på Medusa. Jag var riktigt sliten och äcklig efter fotograferingen kan jag säga, det var äckligt varmt.


Haha sjukt rolig bild på Max och Nour.



cherrykisses

Kommentarer
Postat av: toby

hahah va finam ax och nour va!!! och du va inte sliten och äcklig! alltid snyggast

2009-08-06 @ 16:02:51
URL: http://tobyschneider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0