Lila ögonlock och eyeliner

Här får ni se en lila sminkning, jag har ju lite grönaktiga ögon så jag gillar lila, är nöjd med själva skuggorna och eyelinern som ligger på övre fransrad, men linern under ögat förstör allting. Ja, ni får se själva. Annars diggar jag själva iden.

Skuggorna är cleo från mist, jubilee, muffin och satin från makeupstore samt en ljusare skimrig lila skugga från min lilla palett som jag fick när jag kom tvåa i tutorialtävlingen. Jag gillar den paletten, kanske ska visa upp den nån dag, kunde ju inte göra det när jag fått mitt pris pga kameran...

Svart cakeliner från makeupstore och vit kajal från hm.



Jag älskar cleo från mist, det är den lila som ligger i globlinjen, först gillade jag inte mina skuggor från mist, men nu tycker jag dom är sjukt fina och lätta att jobba med! Måste ha fler, många fler!





Ni ser ju tydligt hur ful den svarta linern under ögat blev... Det irriterar mej, jag måste bli bättre.



Idag har för övrigt varit en mycket jobbig dag.




cherrykisses

Kommentarer
Postat av: Alexlyndra

Jag älskar dina makeups som ser ut så där, dina skarpa färger och kombinationer. :)

2009-08-11 @ 19:26:09
URL: http://alexlyndra.blogg.se/
Postat av: Linn

vad duktig du är :)

2009-08-11 @ 19:59:36
Postat av: Carolina

jag håller med, den svarta linern under ögat blev föör mycket, kanske hade sett bättre ut om du suddat med lila skugga istället. F.ö ser det riktigt fint ut!

2009-08-11 @ 20:40:04
Postat av: Sminkan

Snyggt blendat! Väldigt vackra nyansval!

2009-08-11 @ 20:56:13
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Makeuponista

Sjukt snygga färgval, älskar din eyeliner under ögat :)

2009-08-12 @ 10:10:06
URL: http://makeuponista.wordpress.com
Postat av: anna

tack brudar!



carolina: ja! vad smart, det måste jag testa nån gång. sudda med lila alltså.

2009-08-16 @ 15:58:43
URL: http://cherrykisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0