Orange

Mer orange idag! Gjorde denna för ett par dagar sen och det är en väldigt enkel sminkning.
Det lustiga är att jag nästan avskyr orange egentligen, skulle typ aldrig klä mej i orangea kläder eller så, men som ögonskuggor... mums! haha ;P


Det enda jag har använt är sunrise från makeupstore (min enda oranga skugga hehe..) och en matt svart skugga! Använde iof lite tokyo från mist också.






Jag åker bort över helgen, kommer tillbaka på söndag! Ska nämligen till skogsröjet i norrköping tror jag det är. Tobbe ska lira där, ska se hardcore superstar också! =D Lär bli kul!
Får se om jag gör nåt smink idag värt att visa upp, annars är jag tillbaka på söndag igen!



cherrykisses

Kommentarer
Postat av: Emma P

Läckert, orange skuggor klär dig helt klart:)Förstår hur du menar, jag har skuggor i många färger jag sällan eller aldrig skulle klä mig i...

2009-08-28 @ 11:53:34
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: cilla

riktigt snyggt =)

2009-08-29 @ 09:21:21
URL: http://annaceciliaandersson.blogg.se/
Postat av: Sminkan

Jag gillar också orange på ögonskluggor och inte något annat. Skulle heller aldrig bära det som kläder. Orange är knepigt om man är så "kall" i färgerna som jag, men jag kan inte låta bli det som ögonskugga alla fall...



Tycker du är skitsnygg i detta! Passar dina gröna bra! :D

2009-08-30 @ 10:02:20
URL: http://sminkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0