Skogsröjet

Nu är jag hemma från skogsröjet. Behöver sova mycket i natt, sov i en gympasal på en sån där trampets i natt, sjukt! Men fan vad bra det var i helgen. Rocknroll allstars lirade så jäkla bra, ni måste lyssna på dom: http://www.myspace.com/rocknrollallstars

Såg hardcore superstar också, och det var sjukt. Fy fasiken va bra dom var!!

Jag glömde såklart ta med tobbes kamera, men sångarens flickvän hade kamera, så hon har fotat dom här bilderna.


Världens finaste pojkvän på scenen.





Det var så kul, och nu är man tillbaka till verkligheten - ska på en arbetsintervju imorgon, lär ju inte få jobb men är igång nu iaf. Det är på en ny nattklubb, dom söker lite olika personal. På tisdag ska jag också träffa några människor i nån form av arbetsintervju... Vet ärligt talat inte riktigt vad det är för något, men jag kan säga så att annonsen lät jäkligt intressant, så det ska bli kul att få mer info!




cherrykisses

Kommentarer
Postat av: N

Go toby 0.o fyfan vilken snygg bild :S :D

2009-08-30 @ 19:45:17
Postat av: CC

Lägger mailadressen här...

2009-09-01 @ 23:15:09
URL: http://metalbarbiecc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0