Soliga färger

Jag har inte uppdaterat på sjukt länge nu,(okej sjukt länge var att ta i..) men jag har verkligen inte orkat, inspirationen har inte funnits och då tycker jag det kan vara lika bra att strunta i sminket några dagar.. Jag har försökt lite, men nä.. Det blev så tråkigt och inte bra så då har jag inte ens orkat klippa ut ögonen (låter äckligt, men ni fattar..) från bilderna och lägga upp på bloggen.

Men idag kände jag för lite soliga färger, och har faktiskt några andra i liknande färger att visa upp också, men jag visar det nån annan dag så att det blir lite variation.



Skuggor: White, satin, sunrise och ra från makeupstore, beauty marked från mac samt en röd från hm.




Blev ganska nöjd med den här ändå, vet inte vad det är men jag gillar att sminka med dom här färgerna, kan bli så coolt!



cherrykisses

Kommentarer
Postat av: N

Gud vad vackert

2009-08-27 @ 20:05:00
Postat av: Esca

Vad härligt! Det är något som jag (om jag skulle vara bra på att sminka) skulle kunna tänka mig att ha till vardags (och även till fest). Snyggt!

2009-08-28 @ 06:49:31
URL: http://motstjarnorna.blogg.se/
Postat av: Anki

Du är såååååå duktig. WOW!!!

2009-08-28 @ 07:20:41
Postat av: Lena

Jag är inne varje dag och tittar på vad du gjort för vackert. Jag är imponerad hur duktig du är.Det är roligt att se vad du hittat på.Fortsätt med det!!!

2009-08-28 @ 08:30:16
Postat av: Lena

Jag är inne varje dag och kollar vad du gjort för snyggt!! Jag är imponerad vad duktig du är.Fortsätt med det!!

2009-08-28 @ 09:33:52
Postat av: Alexlyndra

Väldigt soligt, faktiskt. Lite som solen verkligen ser ut på "nära" håll. Eld, helt enkelt. Jättesnyggt!

2009-08-30 @ 14:24:12
URL: http://alexlyndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0