rosaglittrigt med cakeliner

Vet ni vad jag precis kom på? Sminkningen jag ska visa nu är nästan exakt likadan som en sminkning jag gjorde för ett tag sen, fast lite glitter och så på denna. Men det gör väl inget.

Här är iallafall en rosa sminkning med massa svart eyeliner och lite glitter, som så klart inte kommer fram så bra på bild!



Cybershadow babydoll
Eyedust dream
Glitter micro
Microshadow satin
Cakeeyeliner


När jag var klar och såg resultatet ångrade jag mig och tyckte att jag skulle skippat eyelinern jag la under ögat, hade blivit snyggare för den blev så kladdig och ojämn, men men!





cherrykisses

Kommentarer
Postat av: Blondie Gossip ♥

Följ min blogg i bloglovin'. :)

2009-12-23 @ 19:55:10
URL: http://blondiegossip.blogg.se/
Postat av: N

Tycker inte den såg kladdig och ojämn ut. Tror den hade blivit för vanlig utan all eyeliner. så det var snyggt.

2009-12-24 @ 11:38:24
Postat av: Anonym

God Jul... Gud va fin... snygga ögon du har = )

2009-12-26 @ 22:11:51
URL: http://strawberryess.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0