Glittrig tisdag

Ville bara leka med glittriga lösa skuggor så det gjorde jag, den här sminkningen tog bara några minuter, orkade liksom inte pilla tills den blev bra, man skulle kunna göra den typ 100 gånger bättre, men jaja.. En annan gång, pallade inte.



Nouba Spicegold nr, 37
Nouba Spicegold nr, 152
MUS Eyedust, dream
MUS Microshadow, muffin

Btw, dream från MUS köpte jag ju förra veckan, och jag älskar den! Så himla fin. Hade den i fredags också, fan att jag inte fotade min sminkning i fredags, jag var skitsnygg.

Funtar på att göra en annan sminkning idag, en bättre och najsare som jag tänkt på länge, men jag mår inte så bra, så jag får se om jag pallar.


cherrykisses

Kommentarer
Postat av: inthemake

Supersnyggt, underbart skimmrigt & glittrigt!

2009-02-18 @ 09:26:19
URL: http://inthemake.se
Postat av: sminkjante

Färgerna är underbara!

2009-02-18 @ 15:34:44
URL: http://sminkjante.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0