minishopping

Igår köpte jag ögonbrynskuggor, jag håller på att låta ögonbrynen växa ut  så dom har inte synts i bloggen speciellt mycket haha, men dom växer ut sakta men säkert, och jag har ingen ögonbrynsskugga så jag tyckte det var en bra investering till mina ögonbryn som ska bli snygga.

Jag valde att köpa en billig skugga till ögonbrynen, den är från VLD.


Sen blev jag lite kär i den här nesesären så den fick också följa med, alltid bra att ha en sån liten i väskan, annars ligger bara mitt smink löst i väskan om jag har det med mej.


Sorry för dålig uppdatering, den kommande veckan ska jag försöka bli bättre!


cherrykisses

Kommentarer
Postat av: merlyn

å,vilkn fin liten väska!! :D:D:D måste ocks¨å köpa lite fler småväskor faktiskt

2009-02-16 @ 15:31:18
URL: http://www.metrobloggen.se/merlyn
Postat av: inthemake

Åhh vilken söt liken väska!

2009-02-17 @ 08:40:46
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0