blame it on bad luck

Jag höll på att sminka mej, det blev lite fel, fixade till det, penseln flög ur min hand, det blev lite fel igen, skivan jag spelade hackade, mina läppar torra som fasiken.. Ja, ilskan var här som ett brev på posten. Och när alla mina penslar ramlade ner i handfatet när jag höll på att spola vatten för fullt var damputbrottet ett faktum. Jag var så sjukt nära på att bara slänga alla penslar i golvet så hårt jag kunde.

Alltså, jag hade inte blivit så otroligt arg för dom här sakerna om det inte vore för att jag inte hade snusat på typ 14 timmar. (Fråga inte varför jag inte bara tog en snus) Det var en jäkla tur att jag var ensam hemma, så ingen behövde stå ut med mej.

Jaja, sen tog jag iaf den där prillan, och då lugnade min hjärna ner sej och jag började tvättade penslarna.. Dom var ju ändå helt blöta, så nån sminkning blev det inte?!

Och jag som hade tänkt klippa mitt hår lite idag också! Det är nog bäst att låta bli, en dag som den här slutar det väl med att jag klipper av allt mitt hår, som jag har sparat för att jag vill ha skitlångt...


Penslarna behövde ändå tvättas, och rena penslar är ju najs! Man får se det från den ljusa sidan...



cherrykisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0