drömmar om smink

Jag antar att jag inte är ensam om att drömma om smink. Och eftersom jag på sistone bestämt mej för att gå på foundation och-concealer-jakt är det ju egentligen inte så konstigt att jag drömde om att jag gick på Kicks och spanade in någon mineralfoundation, jag har ju faktiskt bestämt mej för att testa mineral, och se om min hud gillar det bättre än vanlig. Det jobbiga är bara att jag inte har någon koll på just mineral-grejjer, men jag antar att jag bara får gå runt i affärerna och spana, så går det nog bra.

Jaja, den här drömmen handlade om att jag stod på Kicks och ville prova en foundation, den stod för högt upp så jag nådde den inte, det var lite tråkigt. Det lustiga är att den här drömmen avslutades med en riktigt sprit-fest, alla var aspackade inne på Kicks, och jag var lite orolig över vad butiksbiträdena skulle tycka..
Sen skulle vi tydligen göra en svenskaläxa som vi hade fått i nian, men vi tog liksom studenten i våras? Haha, lite sent för läxläsning kankse.


Hm... För mycket smink i tankarna, och för mycket..... partysug?!

hehe, jaja, snart ska jag sminka mej =)


cherrykisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0