lila+rosa

Jag blev så inspirerad av en bild jag såg, så jag var tvungen att prova en rosa-lila sminkning. När jag skulle blanda ihop färgerna lite blev det mest lila, men det blev iaf mörkare i globlinjen+yttre ögonvrån, så det gjorde inte så mycket att färgerna blev väldigt ihopblandade. En mörkblå skugga ligger i globlinjen (MAC), sen lila över det (Mist). Rosa i inre ögonvrån. (VLD)

Sorry för dålig bild, men visst ser man att det är rosa innerst?!

Fan, lila är grejen alltså! Blev så snygga nyanser!


Jag blir bättre och bättre på att måla "vingar" med eyelinern också! Grymt..


cherrykisses

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice! Och yay för svarta eyeliners!

2009-01-20 @ 19:55:40
Postat av: Alexlyndra

(Det var jag som skrev ovanstående kommentar:P)

2009-01-20 @ 19:56:02
URL: http://alexlyndra.blogg.se/
Postat av: inthemake

Så underbart, älskar lila & supersnygg eyeliner ;)

2009-01-22 @ 07:44:36
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0