ny-shoppat!

Idag har jag shoppat lite nya grejjer. Alltså, att gå runt på PUB eller Åhléns city bland allt smink får mej alltid att bli glad, det spelar ingen roll hur sur jag varit innan! Det är som himmelriket för mej, haha.
Jag hade stora problem att begränsa mej, och välja ut bara några grejjer, men kom fram till att det faktiskt är MAC jag vill testa, eftersom jag aldrig haft något från det märket innan!

Så det blev två ögonskuggor därifrån, jag tog en blå (deep truth) eftersom jag inte har någon blå skugga alls, och en svart-lila-glittrig typ (beauty marked), bara för att den var sjukt snygg.

Och det bästa av allt är att jag köpte den där röd-svart-glittriga! Åh, jag har velat ha den så länge, och den har alltid varit slut, men på PUB fanns det en enda kvar, klart det var meningen att jag skulle ha den!

Sen fick det bli en pensel från MAC också, nr 239, ska bli intressant att testa den sen.

Och när vi sen gick in på FACE på drottninggatan kunde jag inte hålla mej från att köpa en eyedust därifrån, Music heter den och är så sjukt fin! Tyvärr kan jag inte visa den idag eftersom jag inte kan öppna den.. Garva inte för mycket...

Bilderna visar inte aaaaaalls hur den svart-lila-glittriga skuggan ser ut, tyvärr är det ju så mörkt nu, så bilder blir bara fel. På bilden ser den ju mer bajs-chokladaktig ut, men den är så vacker IRL, jag lovar.




cherrykisses

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken fin shopping!

2009-01-14 @ 22:21:50
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/
Postat av: Emma P

Åh, vad kul med lite shopping! Superfina saker fick du med dig hem! danger zone har jag, och 239 är jag väldigt sugen på!

2009-01-14 @ 22:41:38
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: toby

haha du är bäst! vill prova allt du köpt ;) sla´ka sova nu... ska upp om nån timme =(

2009-01-15 @ 03:09:41
URL: http://tobyschneider.blogg.se/
Postat av: Rocketqueen

Beauty marked är helt fantastisk! Som eyeliner också!

2009-01-15 @ 12:03:17
URL: http://rocketqueens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0