onsdag

Ville markera globlinjen och få det att se lite sotigt ut, utan att se ut som feta partymejken. Tog typ fem minuter att lägga skuggan och sen pillade jag med fransarna rätt länge haha.

Sorry för bajsdåliga bilder, jag kan inte hantera min kamera så jag testar olika, och så blir bilderna helt olika och konstiga haha. :P







<--- Den här bilden tog jag väl med blixt, och alla andra utan.. Hm.. Vad är bäst? Alltså skärpan blir ju bättre med blixt, men vetefan om färgerna blir det.



cherrykisses

Kommentarer
Postat av: J

tror det är bättre med blixt, om det inte är så att ögonskuggan är svart, för i så fall är det bättre utan.. men när man tror att man är klar får man typ måla en gång till för kameran tar ju bort typ hälften.

2009-01-28 @ 14:21:15
URL: http://peoplealwaysgrieve.blogg.se/
Postat av: inthemake

Det där med blixt eller inte tycker jag med är jättesvårt, försöker ta alla mina bilder utan blixt i dagsljus, men det blir ju inte alltid bra iallafall ;)) Sminkningen var kanonfin ;)

2009-01-28 @ 16:55:31
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0