bloglovin

Följ min blogg med bloglovin

Jag har fått nån förfrågan om att jag ska fixa så folk kan följa min blogg med bloglovin, jag vet inte ens om det här är rätt, men jaja... Jag fattar ingenting..


Förresten.. Som ni har märkt går det mycket segt här, fortfarande.. Tyvärr. =(
Men det får fortsätta vara så ett tag till, det är ju ändå sommar, och då brukar dom flesta ändå inte blogga så mycket..

På söndag ska jag åka till småland med min pojkvän, ni fattar inte hur skönt det ska bli att komma bort från sthlm! Ska bli så jävla najs.


cherrykisses

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vadå fixa? Det är bara till att söka efter din blogg på Bloglovin', så dyker den upp.. Har följt dig genom dem i ett halvår, minst.

2009-07-01 @ 20:36:17
Postat av: Ninni

Det går alldeles utmärkt, jag prenumererar på dig. Nu tänkte jag inte på om du hade det, men det är bra att ha en liten knapp synlig i bloggen som man kan klicka på för att komma till bloglovin. Jag tycker att bloglovin är jättebra för det spar mig tid att slippa gå in i alla bloggar och titta om de är uppdaterade bara för att upptäcka att de inte är det...

2009-07-01 @ 20:41:50
Postat av: Makeuponista

Jag följer också dig,:D

2009-07-01 @ 21:14:14
URL: http://makeuponista.wordpress.com
Postat av: Johanna

Jag har också följt dig ett bra tag utan problem. ^^

2009-07-01 @ 23:06:39
URL: http://lithia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0