Småland

Förra veckan var jag och Tobbe i Småland, i min farsas lilla stuga. Senast jag var där var väl kanske 3 år sen.
Det var hur mysigt som helst, sjukt skönt att komma iväg från Stockholm och bara chilla mitt ute på landet! Lite läskigt dock, alla som varit där säger att det spökar, men jag har aldrig märkt något, fram till förra veckan.... ;) ;) haha närå...


Tobbe dagen innan vi drog, skittrött efter firmafest eller nåt. haha!


Vi fick "äran" att sova i fucking spökrummet som jag dammsuger här!!! Kolla bara hur det ser ut. Eller ja, man ser väl inte så mycket här, men det ser verkligen ut som ett spökrum. Kan berätta att vi sov (sov är väl en överdrift.) där två nätter, sen flyttade vi ner till vardagsrummet haha.


Finns tre små söta ponnyer där nere, här är de minsta. Mamma och dotter.


En sjö som finns där nere, myspys. Här är jag dessutom osminkad och håret levde sitt eget liv.


Vi spelade massa kubb, jag och Tobbe slog ut farsan och Karin sååå hårt!


Tobbe. <3


Farsan grillar, svensk sommar. ;P


Vi åkte över till Öland en dag, där var det sjukt varmt. Vetefan vem tjockisen är som står ivägen?!



cherrykisses

Kommentarer
Postat av: DevilCandy

Ingen aning, för jag ser ingen tjockis. :-)



Ni ser ut att ha haft en jättemysig semester. Kul!

Fortsätt med bloggandet nu. ;-)

2009-07-17 @ 08:54:37
URL: http://paintinggeek.blogspot.com/
Postat av: Isabel

Riktigt lågt sagt. Riktigt, riktigt lågt.

2009-08-02 @ 22:23:59
Postat av: anna

me! alltså det är jag som står där! skulle inte säga så om det var nån annan förstår ni väl!

2009-08-03 @ 11:17:59
URL: http://cherrykisses.blogg.se/
Postat av: Isabel

Nej, det var väl tur!!! :P

2009-08-04 @ 20:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0