naglar!

Naglar och nagellack är något som jag inte har visat här i bloggen, för jag har så svårt att få långa naglar, när dom väl börjar bli lite långa skivar dom sej bara... Svaga trasiga naglar är ju inte kul.. =(

Nu har jag iallafall bestämt mej för att göra ett nytt försök, och nu har jag köpt en glasfil istället för en sån där i papper, har hört att dom ska vara mycket bättre, så jag hoppas att det funkar även för mej! Nu vill jag inte ha 2 meter långa naglar, utan bara lite längre än vad jag i vanliga fall har.

Jag vill börja göra roliga saker på naglarna med stenar och färger, så jag köpte 100 nageltippar från kiss (broadway?) för 110 spänn som jag kan leka med tills mina egna naglar är långa och starka!



Jag filade och satte på tipparna, och det blev väl lite sisådär haha, men det blir säkert snyggare när jag har gjort det några gånger, klart det inte kan bli perfekt första gången! Måste fila lite mer och så, för nu kan man ana kanterna..

Sen att jag inte ens försökte måla nagellacket innanför kanterna gör det ju inte snyggare, haha, jag brukar vara slarvig med att måla naglarna, jag tänker alltid att "det som hamnar utanför försvinner ju ändå snart."


Lacket är nr 160 från Depend.


Jaja, vi får se hur det går med det här nagelförsöket! =D



cherrykisses

Kommentarer
Postat av: Alexlyndra

Härligt att du börjar visa lite naglar!

2009-06-16 @ 18:30:03
URL: http://alexlyndra.blogg.se/
Postat av: Aminda

Vart köpte du tipparna?

2009-06-17 @ 15:22:16
Postat av: anna

alexlyndra: ja det ska bli riktigt kul, en det lär ju inte vara så snyggt i början haha.. :P



aminda: åhléns! =)

2009-06-17 @ 18:31:58
URL: http://cherrykisses.blogg.se/
Postat av: Anonym

grymmt snygga sminkningar!

Men. så länge du använder tippar eller lösnaglar så kommer dina egna naglar ALDRIG bli starka. Jag har själv sjukt dåliga naglar men slutar ändå inte använda tippar. Naglarna blir tunna och sjukt mjuka. Men så länge man har tipparna på så är det ju snyggt! hehe

2009-06-21 @ 16:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0