rosabrun

Jag har använt en rosa och en brun från en sjukt gammal palett jag har, och skuggan tokyo från mist!
Lite vit kajal och mascara så var jag nöjd, funderade på om jag skulle ta svart kajal runt hela ögat, men kom fram till att det här blev snyggqast!


Den rosa ligger över hela ögonlocket och på halva nedre fransraden. Sen borstade jag in den bruna skuggan i globlinjen och litenerår mot fransarna. Tokyo ligger i indre ögonvrån, både på övre och undre fransrad.

Jag gillade den här sminkningen, tycker den blev riktigt najs!



cherrykisses

Kommentarer
Postat av: Carolina

Jag tyckte det blev fint!

2009-06-18 @ 22:38:32
Postat av: Sminkan

Vackra, mjuka färger som plockar upp det gröna i dina ögon!

2009-06-20 @ 12:46:35
URL: http://sminkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0