lila tisdag

Fan jag känner mej sjuk, typ kliar i halsen och snorig och känner mej allmänt hängig... Jag trodde det var för att jag hälsade på mina katter igår hos farsan, allergi liksom, men det sitter fortfarande i, kan allergi verkligen sitta i så länge?
Jag får ju inte bli sjuk, inte nu, jag fyller fasiken 20 år på lördag och då jäklar!

Jaja, jag har pillat lite med smink idag, trots att jag är hängig, det fick bli lila. Inget avancerat alls och ser väl mest oproffsigt ut (iof är jag ju inget proffs) men trots det så gillar jag det faktiskt. Lila är fint.


Haha! Det ser ju ut som att jag kollar i kors.



cherrykisses

Kommentarer
Postat av: Maggie

Grymt snyggt! Kan du inte lägga in en bild där du blundar? Vad använde du för skuggor?



Känns som det är lila veckan i alla sminkbloggar... inte för att jag klagar, jag älskar lila :D

2009-03-10 @ 14:43:38
URL: http://trappedathyper.blogg.se/superficial
Postat av: Sminkan

Snyggt!!Det var väldigt fina färger till dina ögon!

2009-03-10 @ 18:01:56
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker det är galet snyggt!!!

2009-03-11 @ 13:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0