Tisdagsögon

Jag vet inte vad jag ska skriva ärligt talat... Jag har pillat och pillat och pillat och pillat och pillat, och jag är inte nöjd. Jag vill ju att det ska se proffsigt ut!!! aaaahhh. Jaja här får ni lite olika bilder.


Själva skuggorna tycker jag blev okej, men kolla under ögat, den vita blev bara kladdig, speciellt med mascaran på nedre fransarna, den svarta linern är ju som ni kanske vet helt uttorkad, så den blev ful, tjock och hackig.





Eftersom den svarta linern blev för tjock tänkte jag att "Nej fan, nu ska jag kämpa så jag blir nöjd!" och tunnade av den lite, blev fortfarande inte snyggt.


Sen dampade jag lite och gjorde mitt bästa för att torka bort både den vita och svarta linern, och sen målade jag dit bara svart.


Men det såg konstigt ut i inre ögonvrån så jag körde på runt hela ögat - ingen bra ide med min eyeliner om jag säger så...


Så här kan man ju inte gå runt, nu ska jag duscha.


cherrykisses

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ähh nu tycker jag du är lite väl negativ.. Det var ju skitsnyggt!

Jag hade lätt kunnat gå ut med alla versioner, men jag är iofs rätt orädd av mig när det gäller vardagssmink ^_^

2009-03-31 @ 13:43:11
Postat av: Anonym

Jag tycker både de första bilderna med vit och svart liner och den andra med svart vad skitsnygga! Jag hade lätt kunnat visa mig ute i den makeupen, precis som kajsa.

Skitsnyggt. Den minsta lila skavank syns på bild men inte IRL. Var inte så hård mot dig själv.

2009-03-31 @ 15:00:36
Postat av: Alexlyndra

Här lyckades du med en sån där "konstig och grym" sminkning du nämnde i förra inlägget! Nu menar jag absolut inte konstig på ett negativt sätt, utan mer som annorlunda. Jag total diggar dessa! Jag gillar faktiskt båda lika mycket, för dem ger helt olika intryck och ser ju faktiskt olika ut. Det är skit bra!

2009-03-31 @ 16:51:18
URL: http://alexlyndra.blogg.se/
Postat av: Linn

Men det var ju jättefitn=) Satans vad duktig du är!

2009-03-31 @ 19:08:51
URL: http://[email protected]
Postat av: caroline

asså fy fan vad snyggt! jag är helt tagen, tyckte alla versioner var sjukt fina! :D

2009-03-31 @ 19:38:05
URL: http://ljusterdal.blogg.se/beauty
Postat av: Inthemake

Ahh men duu det är ju galet snyggt...framförallt den nedersta :p

2009-04-01 @ 10:17:22
URL: http://inthemake.se
Postat av: anna

tack vad snälla ni är alla!! =)

2009-04-01 @ 21:24:15
URL: http://cherrykisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0