kerastase & mac

Jag beställde från lyko.se i söndags, och igår hade paketet kommit! Sjukt snabb leverans, sånt gillar vi eller hur?!
Jag ska som sagt prova kerastase, jag kör på den rosa serien för färgat & skadat hår. (najs att det var den rosa, rosa är fint.)

Jag ska ju testa två produkter till att börja med.. Skulle ju kännas lite ovärt om man köpt allt som finns i serien och sen är det inte speciellt bra. Jag hade först tänkt prova en nattinpackning och en vanlig inpackning.. Man kan ju undra hur jag tänkte då? Inte alls antagligen, varför köpa två inpackningar? Då är det väl bättre att köpa en inpackning och sen ett bra shampoo? Så det fick det bli istället, tur att jag började använda hjärnan..

Det ska bli spännande, hoppas dom är värda sina många kronor.




Efter att jag hade hämtat ut paketet skulle jag in till stan med en polare, och då passade jag på att köpa en pensel från mac. Nämligen 219! Jag har hört (läst) att folk tycker det är tråkigt att köpa penslar... Jag förstår inte riktigt det, det är ju bland det roligare man kan köpa! För bra penslar gör så mycket!





cherrykisses

Kommentarer
Postat av: Sofia [Make-Up Your Mind]

Skönt att höra att det går fort från Lyko, sitter själv och filar på en beställning därifrån :)

2009-05-13 @ 18:24:40
URL: http://mym.blogg.se/
Postat av: DevilCandy

Åh, jag har också köpt 219 (min första från MAC), och det gör verkligen skillnad! Snacka om penslarnas Rolls Royce. :-)

2009-05-14 @ 10:52:37
Postat av: anna

sofia: okej, ja det var verkligen snabbt och bra! =)



devilcandy: haha ja! macs penslar är verkligen bra!

2009-05-21 @ 10:53:46
URL: http://cherrykisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0