Här får ni se en gamling!

Det här är en gammal sminkning, gjorde den för länge sen. Sminkningar som jag inte blir nöjd med får ibland vänta ett tag innan dom kommer upp haha.. Men men, jag vill inte bara visa sånt jag är skitnöjd med, så här får ni se hur det kan se ut ibland.


Jag minns ju inte exakt vilka skuggor jag använde, men det jag kan se är att jag har lagt deep truth (mac) på locket, och den lila under nederfransarna är cleo från mist.
Den grönaktiga är svårare, Kan vara colibri eller city jungle från mus.. :P







cherrykisses

Kommentarer
Postat av: sminkjante

Det här var rikgigt läckert. Snyggt med lila under ögat mot det gröna/turkosa på locket.

2009-10-02 @ 11:02:40
URL: http://sminkjante.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0