En vecka gammal

Andra sminkningen jag lägger upp idag! Tänkte att jag lägger upp några som jag inte orkat lägga upp tidigare.. Så bläddra ner till inlägget före också!

Här är en sminkning jag gjorde i samma veva som jag gjorde sminkningen med "soliga färger", det syns ju, samma, men ändå inte .. :P Den här tycker jag känns lite mildare, inte lika skrikig liksom.. Vilken gillar du bäst?

Jag minns inte riktigt vilka skuggor jag använde, men ra och sunrise ser jag iallafall. Sen är det rouget metal cherry i globlinjen och suddat uppåt. La nog lite svart i globlinjen också. Sen white som highligt.




Har förövrigt testat att tråda ögonbrynen för första gången idag! Det var kul.... :P Annorlunda än att använda pincett, jag tycker nog nästan att det gör ondare att använda pincett. (konstigt nog?) Däremot gjorde det lite ont efteråt när jag hade trådat, vilket det inte brukar göra när jag kör med pincett. Ska öva mej lite med tråden så kan det nog bli riktigt najs!




cherrykisses

Kommentarer
Postat av: Viola, Killer Colours

Så otroligt duktig du är! Glad att jag hittade din blogg!

2009-09-03 @ 00:44:16
URL: http://killercolours.blogg.se/
Postat av: Sibel

lär mig tråda

2009-09-03 @ 12:30:21
Postat av: Sminkan

Helt fantastiska färger!

2009-09-05 @ 21:26:43
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: haboubaa

Jättesnygg sminkning :D

2009-09-08 @ 16:23:20
URL: http://haboubaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0