ny vecka - nya utmaningar!

haha "ny vecka, nya utmaningar." låter lite väl hurtigt (heter det hurtigt?!) men så är det faktiskt! Imorgon ska jag gå en liten utbildning inom mitt nya jobb, sånt tycker jag alltid är lite läskigt, men det ska gå bra. Jag har inte kunnat lägga upp nåt smink på länge eftersom tobbe snodde kameran (han snodde sin egen kamera från mej!!) när han skulle till finland och lira. Jag planerar att sno den lite under den kommande veckan så jag kan fota smink.

Helgen har spenderats lite hemma i enskede hos pappa. Mysigt att få träffa mina små älsklingskatter också! I fredags var det utgång med tjejerna som stod på schemat, väl på hbj var det inte bara vi tjejer, utan storebror, gymnasieklasspolare också, det är alltid lika kul när man ser nån man inte träffar ofta komma gående bland alla människor. =)


Mina babes och jag!!!





cherrykisses

Kommentarer
Postat av: Anki

Lycka till idag!!!!!!

Kram, kram!

2009-09-14 @ 09:29:56
Postat av: Anki

Lycka till idag!!!!!!!!!

Kram, kram!

2009-09-14 @ 09:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0