Från svart till blond 1

Har fixat lite med bloggen igen, jag tycker det blev rätt nice eller vad tycker ni?

Jag har ju varit svarthårig ganska länge men nu har jag bestämt mig för att bli blond, hur ljus jag ska bli vet jag inte, men det visar sej. Har varit hos frisören en gång och ska dit igen i slutet av september, jag vill inte stressa, mitt hår är redan slitet och som vi alla vet sliter det att bleka och hålla på.

Nu ser det typ ut så här, fast lite rödare/kopparaktigt irl i topparna eftersom min svarta färg hade så mycket röda pigment i sig.



Fin fiskbensfläta va? hahaha övning ger färdighet..




cherrykisses

Kommentarer
Postat av: Christa Ajris

Hej!! Oj, vad kul :D Hur går det för dej då nu efteråt? Jobbar du som makeup-artist?

2010-08-12 @ 20:21:31
URL: http://livetsomstylist.blogg.se/
Postat av: N

Ja bloggen var fett nıce. ser ut att vara pa god vag. och flatan HAHA (fleatan)ar fett sot.

saknar dıg. nasta ggn drar vı tıllsammans <3

2010-08-12 @ 21:05:56
Postat av: piteee

fan vad snygg du är!!!! blir ju skit snyggt!

2010-08-13 @ 00:14:16
Postat av: Emelie's WickedTime

den där färgen är ju snyggare än riktigt blond:)

2010-08-18 @ 16:40:11
URL: http://wickedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0