Helg

I torsdags var jag på grönan för att kolla in nrj in the park, haha. Åkte bergochdalbanan en gång och fyfan vad kul det var! Har inte varit där på flera år och det var sjukt kul, kunde lätt åkt flera gånger till. Vi kollade lite på artisterna och sen tog vi en öl, sen gick vi tillbaka till scenen för att kolla in taio cruz. Och sen kom jag på att jag missat det jag egentligen ville se: johnossi!! Fattar ni vad ovärt haha men skit samma!

Mitt smink från i torsdags såg ut såhär. Alltså jag tycker verkligen det är jättefint med bruna/guldiga/bronziga nyanser. Kanske inte världens coolaste grej men det är fint.

Dåliga bilder jag vet.






Resten av helgen har jag mått så dåligt.. Feber och ont i ryggen och magen.. Så det blev en lugn helg, sjuuukt skönt!




cherrykisses

Kommentarer
Postat av: Linn(kusinen)

Nästa gång jag kommer får du banenmig sminka mig:)

2010-09-01 @ 09:34:16
Postat av: Erica

svar: tack så mycket ! :D

såg att du blev klar med din utbildning samtidigt som jag :) vet inte om jag kanske har frågat tidigare, men vart gick du någonstans ? :)

2010-09-11 @ 20:15:23
URL: http://gazela.blogg.se/
Postat av: Christa Ajris

Vad kul!! :D Men, i fredags? Det blev du ju i april? Jag har följt din blogg förut. :D

2010-09-14 @ 18:58:35
URL: http://livetsomstylist.blogg.se/
Postat av: anna

linn: i will ^^



erica: jag gick i sthlm



christa: va? vänta va? haha jag har inte skrivit nåt om i fredags, vet inte vad du snackar om :P kankse skrev till fel?

2010-09-15 @ 10:03:33
URL: http://cherrykisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0