kolla mina naglar!

Alltså dom som känner mej vet att jag aldrig haft så här långa naglar så länge. Jag är värsta nöjd liksom.
Dom brukar alltid skiva sej och så har jag börjat riva sönder dom då, nu skiter jag i om dom skivar sej och har dom alltid lackade. Jaja vem bryr sej haha.
Idag är det fredag, och på söndag kommer mina babes hem. Så frågan är vad man ska göra ikväll...


(om ni undrar över effekten på bilden så... aa jag tycker man ser mindre hur det röda nagellacket är avskavt och dessutom är det kul att fixa med sånna där effekter)





cherrykisses

Kommentarer
Postat av: N&S

omg vad långaaa!! -tar i trä-

Fan vad jag (nour) önskar att vi hade åkt hem torsdag ist då hade vi kunnat parta idag!!! ;@

är så sugen på svensk fylla <3



Jag med! /sibel



kram <3

2010-08-14 @ 10:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0