tjugoförsta & tjugoandra dagen på makeupstudion

Igår i skolan var Lumene och hälsade på, så vi fick lära oss om det märket och deras produkter. Kul tycker jag, verkar vara ett riktigt bra märke, naturligt och så. Vi har ju rengöring, kräm, mascara och läppglans från dom i makeupväskan från skolan, och framförallt rengöringen gillar jag.
Vi fick dessutom en mascara och ett läppstift av dom igår när dom var och snackade. Sånt uppskattas, haha! =D

Idag hade vi 50-tals makeup i skolan, klassisk glamourmakeup a la Marilyn Monroe. Den sminkningen är lätt bland det snyggaste man kan ha tycker jag! Eyeliner, röda läppar, lösfransar, globskugga, highlight och så den där mouchen såklart!

Jag glömde bättra på eyelinern efter att jag satt på lösfransarna, så det kan ni ju lägga märke till om ni känner för det haha. Malin är så snygg så jag kan inte välja bild, ni får flera.














cherrykisses

Kommentarer
Postat av: S

riktigt snyggt!

2010-02-23 @ 21:53:40
Postat av: Anki

Ursnyggt!

2010-02-24 @ 07:37:20
Postat av: Tove

Hittade din blogg idag och tycker det är sjukt kul att läsa eftersom jag ska börja på samma utbildning i april! Du har gjort mig ännu mer taggad ;) Keep up the good work!

2010-02-24 @ 12:44:12
Postat av: Barbie 08

Riktigt fin

2010-02-24 @ 17:33:04
URL: http://barbierocknroll.blogg.se/
Postat av: Piteåååå;)

Haha totally gorgeous! Sminkningen vart dock jävligt najs.

2010-02-24 @ 23:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0