tolfte dagen på makeupstudion

Godmorgon, orkade inte skriva igår så skriver idag.

Igår kopierade vi en skönhetsbild! Man väljer ut en bild och ska sen sminka så som den ser ut, förstår ni? Jag valde en ganska diskret (men skitvacker) bild.

Sminkade Malin. Skuggorna skulle jag ha gjort mer diskreta. Och läpparna var lite rosa, syns inte på bilden men så var det iaf.





Idag ska vi göra samma sak! Tror jag ska välja en bild jag nyss hittade, som innehåller perfekta läppar... Lär ju inte gå bättre idag då, haha men det är ju det jag måste öva på så det känns som att jag borde ta den bilden! Man måste våga ge sej lite utmaningar, annars blir jag ju inte duktig.



cherrykisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0