femte dagen på makeupstudion

Hej!
Här är ett lite försenat inlägg som skulle kommit upp i fredags, men jag hann inte då så här kommer det istället!

I fredags hade vi lite repetition samt gick igenom suddad dropp och fransskugga.

Den här tjejen sminkade jag i fredags, nu är väl dom här bilderna inte världens roligaste att kolla på egentligen, eftersom skuggorna inte direkt syns, men vi kör på det sålänge, ska försöka fota bättre så man ser. Men man ser iallafall basen och en suddad dropp!


I helgen har jag övat allt vi lärt oss i veckan på två kompisar, det är en läxa vi alltid kommer ha. Baserna blir inte perfekta än, men övning ger fördighet. Blev nöjd med skuggorna jag la på ena polare iallfall!
Och nu precis skrev jag rent alla anteckningar, som man ska skicka in varje helg så att vår lärare ser att vi fattat allt.




cherrykisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0