fjärde dagen på makeupstudion

Hej!

Idag gick vi igenom lockskugga och globskugga, och alltså.. Det är ju enkla saker, men shit vad svårt det blir när man måste lära sej att lägga allting med en helt annan teknik än man själv är van vid!

Det jag fick beröm för var iallafall globskuggan, så det känns ju bra! Basen blev jag hyffsat nöjd med, fast den blev inte exakt rätt!


Här är en bild på Suzan när jag sminkat henne, det är bascreme, puder, neutralisering, fransmarkering, mascara och globskugga och lockskugga. (Skuggorna kanske inte syns så bra.) Ingen modellering!



För övrigt har jag typ nästan fått blåsor i händerna av att dra fet-väskan i snön, eftersom man typ plogar vägen med den blir det jäkligt tungt haha!





cherrykisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0