Midsommar 2010

Blir inte så mycket uppdatering nu för tiden, vi får se om jag kommer igång igen.
Ska bara lägga in lite bilder från senaste tiden. Snor från Sibels blogg bland annat.

Midsommar. Var faktiskt jävligt lyckad enligt mej. Malin från min makeup-utbildning kom till stockholm en vecka över midsommar så det var fett nice.


Vi satt i trädgården och käkade och hade nice.


Sibel och jag.


Partey.


Älskar denna bild på mej och Nour haha.


Malin jag och nour.


Storebror och gänget haha.


Måste bara visa en bild från en annan dag, när vi sminkade oss mörkhyade, hahaha.






cherrykisses

Kommentarer
Postat av: S

Alltså, mina tänder XD Får inte nog av den bilden!

Postat av: bitte

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys designa sko tävling.



Min sko klättrar på listorna och vinner jag är det er jag delar vinsten med.

http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0