Från svart till blond 2

Igår var jag på mitt andra frisörbesök för att bli ljus, och så här ser det ut nu. Jag vet inte, i vissa ljus ser jag faktiskt blond ut och i vissa mer ljusbrun. (Och i vissa ganska gul haha) Men det är ju på rätt väg iaf. De röda pigmenten ville inte släppa än, men frisören trodde att de skulle försvinna nästa gång. De är ändå mindre röda nu, känns bra.

På den här bilden ser håret ljusare ut än vad det ser ut IRL tror jag. (har som ni märker svårt att avgöra min hårfärg just nu hahaha) Men ja det är mycket ljusare, fotade typ vid fönstret nu i morgonsolen.

Klippte för övrigt av några centimeter också, lika bra, i topparna är det ju ändå rött och det var så slitet, så lite kortare hår, men lite ljusare är jag nu. =)








cherrykisses

Kommentarer
Postat av: N

gud vad spännande att se sen :D

2010-09-28 @ 10:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0