lek med smink

Jag har bestämt mej för att visa upp sminkningen som jag tyckte blev så dålig, om ni läste inlägget under... Vad fasiken tänkte jag, jag har ju lagt upp många riktigt dåliga sminkningar förrut, och det är väl bara bra att fejsa sanningen liksom, man är inte alltid på topp, och jag vill kunna gå tillbaka och se hur jag utvecklas i framtiden, så här kommer den!


Meningen var inte att det skulle vara en vanlig sminkning som man går ut på stan med, men det förstår ni säkert... :P
Lekte lite med färger och former, och så här blev det.

Skuggor: satin, babydoll, flamenco och sunrise från mus.



cherrykisses

Kommentarer
Postat av: Alexlyndra

Nej, varför gillar du inte denna? Den är annorlunda och med det häftig! Gillar hur du applicerat nyanserna. :)

2009-08-23 @ 15:45:28
URL: http://alexlyndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0