Stagedive igår

Jag förstår om ni som läser min blogg pga sminket inte uppskattar mina inlägg som inte handlar om smink, men det blir ju inte så många sånna inlägg, och jag vill ha det ibland, det är kul att kolla tillbaka sen...

Fyfan vad kul det var igår. Vi var sjukt trötta när vi drog dit eftersom vi hade gått upp astidigt, dessutom regnade det, men sen när vi kom fram till Nykvarn så kom solen fram och det blev sommar igen! <3 Helt perfekt, som det var igår vill jag alltid ha det, det var frihet. Det kanske låter överdrivet, men fan vad kul vi hade igår.

Vi tog mycket bilder igår, så nu ska jag bildbomba.


Spelschemat


När nour och jag kom dit och insåg att det inte fanns öltält inne på området drog vi till en pizzeria några meter bort innan vi skulle kolla spelning.


Efter det drog vi in på området igen och kollade när Tobbes band rock n roll allstars lirade. Det var kul!


Inne på en bajamaja efter spelningen, hahaha.


Sen drog vi till bilen och chillade i solen och drack öl. Visst är Tobbe och Nour snygga?!


Nour och jag.


Tobbe, jag och Kalle.


Tobbe och jag.


Sen var det dags att dra till en annan pizzeria och käka pizza. Haha Max visar sin mat.


Sen chillade vi lite här med vinet. Tobbe, Max och Nour.


Jag, Max och Nour.


Sen skulle vi in på området igen, jag och Nour ser nog nåt kul..


Han i bakgrunden hette Glenn och var från Norrland, han var minst sagt lite lustig haha.


Oerhört smickrande bild på Nour, Tobbe och mej. Här hade det blivit kväll och vi var tillbaka på en av resturangerna. (Jag röker inte, nu vet ni det.)


Lite av folket som vi satt med där, hahaha.


Sen lirade Milencollin sist av alla. När vi drog hem var jag så sjukt jävla trött, somnade på tbanan, helt utmattad.




cherrykisses

Kommentarer
Postat av: Alexlyndra

1. Jösses vad god pizzan ser ut!

2. MILLENCOLIN?! ÅH, jag är avis! Har sett dem en gång och vill så gärna se dem igen!

2009-08-23 @ 15:46:39
URL: http://alexlyndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0