blå torsdag

Dagens sminkning är egentligen inte värd att visas upp, men nåt vill jag ju komma med.
Jag orkade egentligen inte göra något, för jag ville för mycket idag, det är det jobbiga med att ha köpt nya grejjer, man vet inte vad man ska börja med! Men eftersom det är en blå torsdag hos Sminkan, så valde jag att följa det och använda min nya blå skugga från MAC.

Eftersom jag inte har många blå skuggor så gjorde jag det så enkelt som möjligt för mej - jag använde den som en eyeliner. Kan det bli tråkigare? Dessutom var det riktigt fult på mej, speciellt eftersom mina ögon ville vara lite extra gröna idag.. Men annars måste jag säga att den här skuggan verkar suverän! Pigmentrik och det var jättelätt och gick så fort att måla på den!

Jag får testa att blanda ut den med andra färger/nyanser nån gång, och se om det passar bättre på mej!

Man kan inte lyckas med allt. ;)


cherrykisses

Kommentarer
Postat av: Alexlyndra

Inte alls tråkigt! Du fick till en edge som jag gillar. Snyggt!

2009-01-15 @ 13:25:46
URL: http://alexlyndra.blogg.se/
Postat av: Josephine

Jag tyckte att det var en jättefin sminkning till dina ögon =)

2009-01-15 @ 17:11:36
URL: http://makeuponista.wordpress.com
Postat av: Sara

Det blev ju jättefint! ;D

2009-01-15 @ 23:49:34
Postat av: sminkjante

Ja tycker absolut inte de tär tråkigt. Fint och användbart trots att det är färg. Passar en dag om man inte vill ha för mycket liksom.

2009-01-16 @ 13:40:29
URL: http://sminkjante.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0