face eyedust

Idag ville jag göra en turkos-svart sminkning. Jag har typ inga turkosa ögonskuggor, men eftersom jag inte kan avgöra om min nya eyedust från Face (music) är blå eller grön tänkte jag att jag kan använda den! I burken ser den blå ut,  men i vissa ljus är den grön.



Jag använde först svart skugga i yttre ögonvrån och la sedan music över, och nu blev den ju helt klart grön!
Lite tråkigt, tyckte jag eftersom jag hade en bild i huvudet av hur det skulle bli. Den här blev ju nästan exakt likadan som min nouba-gröna sminkning jag gjorde i förra veckan. Lite mörkare, eftersom jag använde svart skugga idag. Och så la jag en kajal runt hela ögat.



Det blev sådär skitfint glittrigt! Jag gillar den här eyedusten!


Jag orkade inte riktigt ta bort det vita/glittriga som hamnade under ögonen, skit samma.

Det kanske kommer upp nån mer sminkning under dagen, smink är det jag pysslar med på dagarna nu när jag är arbetslös. :P


cherrykisses

Kommentarer
Postat av: Alexlyndra

Även om det inte blev som du tänkt dig så blev det riktigt snyggt! Du är jätte duktig, verkligen. :)

2009-01-20 @ 16:16:58
URL: http://alexlyndra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh, tack så jättemycket Alexlyndra, vad glad jag blir! =)

2009-01-20 @ 16:45:46
Postat av: inthemake

Superfint, vilket härligt skimmer ;)

2009-01-22 @ 07:43:29
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0