superhjälte?

Det började lungt idag, jag tänkte använda bruna skuggor och försöka få till en neutral sminkning. Så jag använde min bruna skugga från Too Faced i globlinjen, Dirt Bag heter den skuggan, och den är jättefin och pigmentrik. Sen tog jag min älskade gel-liner från Face längs övre fransraden.
Sen kom jag på att jag vill (och behöver!!) öva på att göra sånna där vingar ni vet. Så det gjorde jag, och det blev ju hyffsat. Det är bara det att jag tycker det är ganska svårt att få dom exakt lika på båda ögonen.


När det var klart var jag inte nöjd, utan jag fortsatte. och Fortsatte. Det slutade såhär:





Jag känner mej som en superhjäte, typ batman eller nån. 

Två vingar sådär vid yttre ögonvrån tycker jag är sjukt snyggt! Men jag tror det blev lite för mycket nu, det skulle kunna vara en sjukt cool sminkning, men jag är ju inget proffs, så den blev lite för kladdig, haha! Stod och pillade jättelänge!

Jaja, övning ger färdighet. ;P


cherrykisses

Kommentarer
Postat av: Alexlyndra

Denna gillar jag! Jätte snygga linjer och dessa svarta linjer, ursnyggt! Du ÄR duktig.

2009-01-19 @ 17:09:47
URL: http://alexlyndra.blogg.se/
Postat av: Sara

Du är så jävla duktig anniponken ;D

2009-01-20 @ 12:23:17
Postat av: inthemake

Ohh lovely, va snyggt du lagt linern :)

2009-01-22 @ 07:45:24
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0