tråkig röd-svart

Idag när jag skulle sminka mej så hade jag ingen aning om vilka färger jag skulle använda, men sen kom jag på att jag har en röd skugga från HM som jag aldrig har använt! En sån där för 20 kr som jag köpte för flera år sedan.
Jag bestämde mej för att göra ungefär samma sminkning som igår, fast med rött.


Jag vet, det är tråkigt att ha två nästan likadana sminkningar två dagar i rad, men jag var helt enkelt tvungen att testa den här röda skuggan!

Det som skiljer dagens sminkning från gårdagens är ju förutom färgen, att jag inte gjorde en vinge idag.
Jag hade tänkt att jag skulle ha lite rött glitter också, men sen tänkte jag att nej, det var snyggt med bara en svart eyeliner, och det är ju ändå bara en tråkig tisdag, och jag ska bara sitta hemma idag.

Jag kan säga att jag tycker gårdagens sminkning med rosa var sjukt mycket snyggare än dagens! Tänk att jag trivdes så bra i den rosa skuggan trots allt!

Jag lovar att försöka göra nåt "nytt" imorgon haha.

cherrykisses

Kommentarer
Postat av: Josephine

Tråkigt? NEJ! Snyggt! =)

2009-01-14 @ 11:13:09
URL: http://makeuponista.wordpress.com
Postat av: Sanna

jättesnyggt!

2009-01-14 @ 11:24:06
URL: http://makeupmylack.blogg.se/
Postat av: Sara

Skitsnyggt ju :)

2009-01-15 @ 06:56:43
Postat av: inthemake

gahh, me likes...svart & rött, underbart!

2009-01-22 @ 07:46:49
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0