lips

Uuuhh vad trött jag är, det var lääääänge sen jag gick upp klockan 6 på morgonen, och det var läääänge sen jag jobbade en hel dag, visserligen var dagens jobb väldigt lugnt, men jag är trött, det är fan inte okej att gå upp så där tidigt... Seriöst.

Idag blir det ju inget smink som ni kanske förstår, eller... Jag tänkte visa en sak som jag har "hittat på" som jag tycker är skiiitsnygg! Det är bara en blandning av läppglansen marbella (kärlek på den) och hollywood från makeupstore.
Jag tycker det är skitkul att sitta och bland med läppgrejjer och se vad som är fint.


Men ÅHHHH VARFÖR går det inte att fota läppar så att det blir precis likadant som i verkligheten?! Jaja, den här bilden var nog mest lik iaf... Hollywood är rödaktig och marbella rosa med massa glitter i. Ser fan skitnajs ut när man blandar dom! Glittrar som fasiken, i verkligheten är det nog lite mer rött... Men man kan ju variera mängden av läppglansen så det blir mer rött eller inte... JAJA. Nu orkar jag inte mer. Imorgon kommer förhoppningsvis en tutorial!! WOHO PARTEY!



cherrykisses

Kommentarer
Postat av: Sminkan

Otroligt snygga läppar! Ser jättefint ut! Och tutorial på gång låter härligt!

2009-05-20 @ 05:52:06
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jättefint! Och en massa fint glitter <3 (är lite småförtjust i glitter)

2009-05-21 @ 01:10:04
URL: http://lithia.blogg.se/
Postat av: anna

sminkan: tack! ja, och nu är tutorialen faktiskt klar! =D



johanna: tack! Jag älskar också glitter!

2009-05-21 @ 10:48:13
URL: http://cherrykisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0