Tecknade bryn!

God morgon!

Igår gick vi ju som sagt igenom tecknade bryn i skolan och jag kände mej nästan lite nere när jag kom hem igår, för att allt är så svårt! Men då är det bara att öva, och det har jag gjort idag innan skolan.
Självklart blev det ju inte perfekt, det är första gången jag gör tecknade bryn på mej själv, men just därför tycker jag det blev helt okej.


Naturligt bryn:




Tecknat bryn:




Till vänster är ifyllt och till höger naturligt: (Som om ni inte ser det haha)


Måste öva på att vara lättare på handen, och sen kanske jag fyllde i en aning för mycket, jag vet inte riktigt. Men är nöjd!
Oj, nu ser jag att jag skulle fyllt i längre fram också!





cherrykisses

Kommentarer
Postat av: Rocketqueen

Älskar bryn! Fast minaa brukar inte vara så naturliga...



Jättebra jobb!

2010-02-02 @ 10:45:59
URL: http://rocketqueens.blogg.se/
Postat av: sminkjante

Tycker det ser fint ut. Men jag håller med bryn är svårt, speciellt om det ena sitter högre än det andra.

2010-02-02 @ 13:21:35
URL: http://sminkjante.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0