År 2009

Vissa personer gör listor, andra skriver långa texter om året som varit. Jag har också skrivit en lång text, men den ska inte ni få läsa, för antingen skulle ni tro att jag var kommunist eller bara jävligt lat, så istället skriver jag en enda mening som får sammanfatta mitt 2009:


Man skulle kunna säga att år 2009 var som en mellanlandning för mej, man kan inte direkt göra något för att få tiden att gå, man väntar bara på att planet ska komma och ta en vidare till en ny plats.



lots of cherrykisses

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej!

Jag har just suttit och läst igenom ALLA dina inlägg i bloggen. Du är jätteduktig på smink och så himla roligt för dig att få börja din utbildning! Skulle själv vilja gå, men det är pengar som saknas, så ja, det är väl bara att spara. :)

Men jag hoppas du fortsätter blogga om det kommer finnas tid till det under utbildningen. Ska bli spännande att läsa om. :)

Lycka till!

2010-01-08 @ 12:11:19
URL: http://starattraction.blogg.se/
Postat av: anna

Sara: tack så mycket, vad snäll du är!

jag kommer blogga under utbildningen, kommer liksom vilja dokumentera min utbildning så det är bara att hänga med om du vill läsa om den! =)

2010-01-20 @ 21:43:35
URL: http://cherrykisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0