I makeupväskan; läppstiftspalett & läppennor

Hellu!

Nu på morgonen har jag fixat om lite i min väska, för förutom den måste jag har med pärm, block, kamera, skor och sånt, och det får typ inte plats i nån handväska, men nu har jag flyttat om så allt som tål att ligga i väskan får plats! Då slipper jag en tung handväska, skitbra.


Tänkte fortsätta visa produkter ut makeupväskan.
Här är läppennorna, färgerna kanske inte visas så där superbra, men det var den bästa bilden jag fick till.




Såhär ser paletten med läppfärger ut. Vissa ser kladdiga ut, för jag tog bort den skyddande plasten. :P




Hörs ikväll!




cherrykisses

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Tack för hjälpen!Gud vad kul med utbildning! Och vad kul att du låter oss följa med! :)

2010-01-28 @ 16:29:13
Postat av: Rocketqueen

Yum, ser otroligt läckert ut! Älskar paletter.

2010-01-30 @ 10:26:11
URL: http://rocketqueens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0