hej

hinner inte med bloggen som sagt.. tänkte bara berätta snabbt vad som händer. först och främst; panos gick bra i helgen.
imorgon ska jag ha min första fotografering klockan 7 på morgonen, och direkt efter det ska jag åka till ID för att lära mig om deras produkter. på lördag har jag också en photoshoot då min polare linn ska vara modell och har eventuellt en annan fotografering på fredag, beror på vad vi har för lektion i skolan. och dessutom har jag och en polares polare planerat in en fotografering som kommer ske typ om ett par veckor eller så.

igår var jag ute på praktik, det var den skummaste praktiken hittils, men väldigt kul. 8 skådespelare skulle sminkas på en timme, varav två skulle ha dragqueen smink, vi har inte ens haft drag-lektionen än men det gick ändå bra.

sen är det massa annat som ska göras och planeras, har slutfotografering nästa helg tex, och då ska jag ha två modeller och dessutom ska jag sminka mig själv och fotas, så på tisdag har jag faktiskt bokat tid hos frisören. Har inte varit hos en frisör på flera år, det ska bli så jääääääkla nice! Är så sjukt trött på mitt svarta hår, men på tisdag blir det bara klippning, färgning får komma längre fram.


Mitt drömhår, det blir nåt liknande som detta fast jag har ju mycket kortare hår haha. Lugg blir det igen iaf!







cherrykisses

Kommentarer
Postat av: N

Konstigt nog så låter det kul med all "stress"/inbokade saker :D

2010-03-18 @ 00:42:31
Postat av: S

hahah ja eller hur, lät spännande

2010-03-18 @ 03:04:14
Postat av: anna

n+s: ja, klart det är kul eftersom det är något kul jag håller på med,, men aa vissa grejjer är liksom mindre kul och att vara stressad hela tiden är itne så nice. men just detta är ju bara tillfälligt, sen när utbildningen är slut kommer jag sakan den här tiden säkert nästan lika mkt som gymnasiet.. haha okej nej jag skojja men ni fattar

2010-03-18 @ 05:47:46
URL: http://cherrykisses.blogg.se/
Postat av: Sanna

Skitsnyggt hår!!!

Jag måste verkligen också beställa tid hos frissan! Jag kommer inte ens ihåg när jag klippte mig senast:O

2010-03-28 @ 14:54:22
URL: http://makeupmylack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0