black and white









cherrykisses

Kommentarer
Postat av: bella

Åh jag äääälskar sånt här! Så himla fint!!

2010-09-25 @ 22:25:33
URL: http://bellamakeupartist.blogg.se/
Postat av: s

måste bara säga att jag tycker du är sjukt duktig , as fina sminkningar !

jag går 2a året på stylistutbildningen i uppsala och vi ska gör hår, smink och naglar på modeller på måndag temat är "höst" allt betygsätts. och jag undrar om du har några förslag ?! skulle verkligen uppskattas !!! typ nån bild på en höst sminkning eller så.. :)

2010-09-25 @ 23:48:38
Postat av: N

fyfan vad ballt

2010-09-26 @ 09:47:33
Postat av: S

riktigt snyggt alltså, vi måste göra ett nytt försök med Harley Quinn snart!

Postat av: Maria Qvist - skönhetsblogg

Sååå snyggt och inspirerande!

Du verkar vara en naturbegåvning på det här med teknik..

2012-04-03 @ 16:00:27
URL: http://mariaqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0