call me cherrykisses

Ännu en till sminkblogg...
Anledningen till att jag har bestämt mig för att skapa en egen sminkblogg är för att jag älskar smink. Men även för att jag vill kunna gå tillbaka och titta på mina sminkningar, och själv se hur jag utvecklas.
Alla som råkar hamna på den här bloggen ska veta att jag absolut inte är något proffs, bara amatör, så döm mig inte för hårt. Jag gör det här främst för min egen skull, men konstruktiv kritik tar jag gärna emot från alla andra sminknördar.

Designen och allt sånt kommer jag (om jag lyckas) fixa med tiden, om jag säger så här, jag är inte speciellt "hajj" på datorer, så vi får väl se hur det går. ;)

Kommentarer
Postat av: Sublim

Välkommen till sminkbloggvärlden! Ska bli kul att följa din blogg!:D

2008-12-29 @ 21:58:18
URL: http://sublim.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0