mist mac & mus

En sminkning som är några dagar gammal kommer här!

Tokyo från mist, danger zone från mac och muffin från mus är de skuggor jag använde.


Vit kajal och lite mascara. Mycket enkelt sminkning, och även om det inte är värsta wow-sminkningen så tycker jag ändå inte att den är för tråkig, eller vad säger ni?





Mist-skuggan är en konstig färg, vet inte riktigt hur jag ska beskriva den, men typ orange-rosa-beige kanske är en okej beskrivning. Det är iaf den som ligger i inre ögonvrån, där är den ju visserligen ihop-blendad med röda danger zone, men jaja, det jag ville komma till var att jag börjar gilla mina (få) mistskuggor mer och mer! Dom är ju jättefina, i början tyckte jag inte dom var någon höjdare, men nu känner jag mej alltid lite sugen på att använda dom i sminkningar.


Många, och lika bilder, men ville visa både med blixt och utan! =)



cherrykisses

Kommentarer
Postat av: sminkjante

Wow det här va kanonfint. Lite annorlunda och det händer något om du förstår vad jag menar.

2009-04-24 @ 13:25:11
URL: http://sminkjante.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0