Mus eyeprimer clear

Jag har lånat en polares eyeprimer från mus, för att testa om den är något att ha. Hon gillar den inte, så vi får väl se... Jag är ju en av dom som inte använder mej av primer, så jag har ju liksom inget att jämföra med. Jag har i princip aldrig problem med att mina skuggor "creasar" sej, men jag skulle vilja ha en primer för att förstärka färgerna i skuggorna.


Har testat lite på handen, övre raden är utan primer och undre är med. Och alltså ja, färgerna är ju starkare med primern. Den gröna är colibri från mus, en matt skugga. Är det bara jag som har störst problem med att applicera matta skuggor? Det går liksom inte att få jämnt och blir bara skitfult, en primer är väl det som behövs, men vi får se..



cherrykisses

Kommentarer
Postat av: Mayaline

Det finns betydligt bättre eye primers för samma pengar som MUS. Köp hellre Urban Decays primer potion, den är absolut bäst!

2009-04-28 @ 14:50:17
URL: http://mayamakeupartist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0